Fisios URV 95-98
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Enhorabona Roser!!!

4 participantes

Ir abajo

Enhorabona Roser!!! Empty Enhorabona Roser!!!

Mensaje  sebas Sáb Abr 12, 2008 3:06 pm

Només fa dos mesets què ets mamà? què bé
Ja pots penjar una foto de la criatura, eh? No sé dels altres, però per lo que sé, ets la primera mamà del foro, però no de la promoció. Mirau quina cosa més curiosa: vos enrecordau de na Joana i de na Mª Ester? Sí, ses menorquines. Doncs van parir el mateix dia i van estar a la mateixa habitació d´hospital. Quina casualitat.
Bé, benvinguda a tu també, Montse. Ja m´estranyava que no hi fossis.
I tu, Ignasi, ja mos veim per aquí de tant en tant.
Sabeu res de na Cristina, de Cambrils? Mmmmm, si no compareix en poc, l´hauré de telefonar.
Saludos a tots!
sebas
sebas

Cantidad de envíos : 11
Edad : 46
Localización : Mallorca
Fecha de inscripción : 06/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Enhorabona Roser!!! Empty Re: Enhorabona Roser!!!

Mensaje  Montse Guillemat Dom Abr 13, 2008 4:55 pm

Hola Sebas i a tots els altres! Com estàs? Em fa molta gràcia saber de vosaltres... Jo dec ser la segona mare del foro, la meva nena té 4 mesos i es diu Ariadna. De la Cristina de Cambrils sé que aviat ha de ser mare també, tot i que personalment fa moltíssim que no la veig (m'arriben notícies a través del Toni i del Lluís, que resulta que és el meu cunyat... qui ho havia de dir!). Miraré de penjar alguna foto, a veure si me´n surto perquè amb això dels foros sóc molt novata. Molts records i fins aviat.
Montse Guillemat
Montse Guillemat

Cantidad de envíos : 5
Fecha de inscripción : 09/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Enhorabona Roser!!! Empty Hola Montse!!

Mensaje  sebas Miér Mayo 14, 2008 8:56 pm

Hola guapa:
Estic content que estiguis per aquí també. Sé que he tardat a contestar, però ja hi som. Enhorabona per la nina, molt molt guapa. No sé si podrieu fer un concurs de bebitos entre tots o si ens aniriem ficant en un terreny un poc fangòs (el tema de les envejes és perillòs)
Jo només estic casat, així que no podria entrar a concurs, encara.
Bé, enam xerrant.
sebas
sebas

Cantidad de envíos : 11
Edad : 46
Localización : Mallorca
Fecha de inscripción : 06/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Enhorabona Roser!!! Empty Re: Enhorabona Roser!!!

Mensaje  toni maya Jue Mayo 15, 2008 1:04 am

hola roser!

jo també et vull felicitar per la teva matenitat!!!! sóc el Toni de Tarragona. T'enrecordes de mi? Very Happy Fa dies que vaig pel xat, però ara intento dir-vos alguna cosa més directament a cadascú, així que m'alegro de saber de tu. Per cert. jo et veig igual que fa 10 anys, però amb el cabell més llar ...... no?
Una abraçada.
toni maya
toni maya

Cantidad de envíos : 21
Edad : 47
Localización : La Pobla - Tarragona
Fecha de inscripción : 09/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Enhorabona Roser!!! Empty Re: Enhorabona Roser!!!

Mensaje  ROSER Lun Mayo 19, 2008 4:29 pm

Hola toni!
I tan que m'enrecordo de tú! Per cert no fa gaire vas estar per Balaguer amb la Montse angles? es que em sembla que et vaig veure de lluny al cap ! Doncs possiblement estiga més rossa, pero per tot lo altre segurament una mica canviada també, fa deu anys! el temps passa per tothom.
Per cert moltes gracies per la felicitació.

Fins aviat. Un petonet.
ROSER
ROSER

Cantidad de envíos : 12
Fecha de inscripción : 06/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Enhorabona Roser!!! Empty Re: Enhorabona Roser!!!

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.