PERFAAAAAA!!!!!!!!
2 participantes
Página 1 de 1.
PERFAAAAAA!!!!!!!!
Hola a tot el món!
Que contenta em fa saber coses de tots vosaltres després de tant de temps!
Jo a partir del cap de setmana del 5 i 6 de juliol, ja em van bé tots els caps de setmana fins al setembre que encara em quedará algun compromís (no recordo ara la data). Així q si hem de votar, perfa!!!!!, que isca una data en la puga anar, que em fa molta il.lusió el tornar a reunir-nos, vore-mos, xarrar, anar de festa...com abans!!!!!!
Espero haver convençut a algú que li siga igual una data que una altra!
Un beset a tots
Que contenta em fa saber coses de tots vosaltres després de tant de temps!
Jo a partir del cap de setmana del 5 i 6 de juliol, ja em van bé tots els caps de setmana fins al setembre que encara em quedará algun compromís (no recordo ara la data). Així q si hem de votar, perfa!!!!!, que isca una data en la puga anar, que em fa molta il.lusió el tornar a reunir-nos, vore-mos, xarrar, anar de festa...com abans!!!!!!
Espero haver convençut a algú que li siga igual una data que una altra!
Un beset a tots
Katia- Cantidad de envíos : 44
Paciencia...
Hola Katia,
un honor saludar-te, així vestida de novieta impresiones,
Com ja he comentat en un altre post, aquest pont és la refinitiva oportunitat per crear un sistema de votació- sel·lecció de dates per a poder organitzar el "EVENTAZO". Només falta anar captant més gent al foro, que es fan de pregar!!
Una abraçada moooolt forta!
un honor saludar-te, així vestida de novieta impresiones,
Com ja he comentat en un altre post, aquest pont és la refinitiva oportunitat per crear un sistema de votació- sel·lecció de dates per a poder organitzar el "EVENTAZO". Només falta anar captant més gent al foro, que es fan de pregar!!
Una abraçada moooolt forta!
Drés- Admin
- Cantidad de envíos : 57
Página 1 de 1.